Agencja czy Freelancer?
Zastanawiając się nad wyborem instytucji, która zrealizuje nasze biznesowe założenia przez dobór odpowiednich środków reklamy, często poddajemy w wątpliwość myśl czy nie lepiej było by zlecić owej pracy freelancerowi zamiast agencji reklamowej. Czy nie było by taniej i czy taka osoba będzie na tyle wiarygodna i odpowiedzialna aby można było jej powierzyć jakiekolwiek zadanie?. Przecież agencja reklamowa to pewność! Ale zastanawiając się nad tym, kto pracuje w takich agencjach, odpowiadamy sami sobie na pytanie. Pracują tam graficy zdobywający doświadczenie dla których naturalnym zjawiskiem jest przejście na własną ręke w poźniejszym okresie, a osoba która sprzedaje państwu daną usługę, często jest tylko pośrednikiem, handlowcem. Obowiązkiem takiej osoby jest zapewnienie Państwa, że to właśnie ta agencja jest właściwym wyborem. Jaka jest więc różnica między freelancerem a agencją? Freelancer jest grafikiem który działa na własną rękę, a agencja jest to firma zajmująca się "maszynową produkcją" reklamy za pomocą (w większości) źle opłacanych grafików.
Następnym aspektem który może Państwu pomóc jest cena. Freelancer może pozwolić sobie na wycenę swojej pracy na dużo mniejszym poziomie względem agencji. My nie musimy opłacać handlowców, naszym największym kapitałem są zadowoleni klienci dla których tworzymy z pasją, gdzie pieniądze są efektem ubocznym, a nie motywacją do działania.
Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie. Autor: John Deere
Branding - co to jest?
Klienci kupują produkty, ale wybierają marki!
Nie ma bardziej dosłownej i trafnej definicji znaczenia brandingu. Marka (ang. brand) - jest najważniejszym instrumentem współczesnego marketingu! Jego centralnym punktem bez, którego nie można już sobie wyobrazić działań promocyjnych, ani w ogóle prowadzić biznesu w warunkach rynkowej konkurencji. Nie jest dzisiaj sztuką wyprodukować samochód! Ale uczynić z niego mercedesa, już tak.
Social media
44% Polaków w wieku 16-76 lat regularnie korzysta z internetu !
Social media - czyli środki masowego przekazu, w odróżnieniu od tradycyjnych mediów, takich jak RADIO, PRASA, TELEWIZJA różnią się tym, że opierają się wyłącznie na podstawie cyfrowych kanałów komunikacji. Socjal media posiada też stosunkowo niskie progi wejścia na rynek, takie jak niskie koszty, łatywy dostęp do narzędzi za pośrednictwem których, możliwe jest opublikowanie i rozpowszechnianie jakichkolwiek treści. Za pośrednictwem portali społecznościowych możliwe jest prowadzenie blogów tematycznych, firmowych uczestniczenie w forach, w których mamy możliwość prowadzenia kampani marketingowych adresowanych bezpośrednio do grupy docelowej lub do większej grupy odbiorców. Social media wraz z dynamicznym rozwojem sieci, staje się podstawowym narzędziem promocji, a sama strona internetowa w dzisiejszych czasach nie jest żadnym wyróżnieniem jest obowiązkiem. Social media to sposób na szersze zaistnienie i przyciągniecie do siebie potencjalnych klientów. Jeśli nie ma Cię w sieci, to tak jakby nie było Ciebie w ogóle.
Projektowanie stron www
Przy wyborze strony internetowej musimy odpowiedzieć sobie na pytanie, jaką owa witryna ma spełniać funkcje. Czy ma to być strona z funkcją informacyjna? Z panelem administracyjnym? Czy ma to być sklep? A może przy założeniu małego biznesu na dobry początek ma to być galeria wykonanych przez nas prac? A może zwyczajnie chcą państwo czymś się pochwalić?
Wybór odpowiedniej dla naszych potrzeb strony ma kluczowe znaczenie przy długofalowym działaniu marketingowym. Od naszego wyboru zależeć będzie wizerunek naszej firmy, prestiż i wiarygodność. W dobie dynamicznego rozwoju internetu często jedyną drogą weryfikacji naszych produktów staje się internet, warto więc zadbać o to, aby pokazać się z jak najlepszej strony. Jak mówi stare przysłowie "Jak Cię widzą, tak Cię piszą". Wychodząc naprzeciw czasom pragnę pomóc państwu dokonać właściwego wyboru i wdrożyć w życie naszą nową wizytówkę, jaka jest strona internetowa.
TWOJA STRONA INTERNETOWA JEST WIZYTÓWKĄ OGÓLNEJ KULTURY PRACY W TWOJEJ FIRMIE! PAMIĘTAJ O TYM.
"Naród, który mało czyta, mało wie. Naród, który mało wie, podejmuje złe decyzje — w domu, na rynku, w sądzie, przy urnach wyborczych. Niewykształcona większość może przegłosować wykształconą mniejszość — to bardzo niebezpieczny aspekt demokracji” Autor: Jim Trelease